6 veckor...

Nu är det 6 veckor tills jag åker :)
Den 16 augusti ska jag stå på Arlanda med massa andra utbytesstudenter från Explorica. Då åker vi till New York i några dagar först. Och jag har massa shoppingpengar nu när jag jobbat :D Synd att vi inte fick vara i New York längre.. Jag hade nog kunnat roa mig några dagar till.
Sen den 19 åker jag i alla fall hem till familjen i Bellingham! Det känns lite fel att säga hem, men det är ju där jag ska bo nu..
Har inte mailat så mycket med dem nu ett tag, de är på Tonga öarna på semester.. Jag saknar dem lite faktiskt :) haha

Jag och Connor har alla fall bestämt att vi ska på Bumbershoot, en festival i Seattle, innan skolan börjar. Det ska bli kul, jag har aldrig varit på festival. Hoppas det är bra musik bara, haha. Det verkar alla fall vara känt.
Föresten har jag fått reda på att bandet Death Cab for Cutie kommer ifrån staden jag ska bo i..! Hur coolt är inte det ;D haha

However, nu ska jag va med Caroline :)
Pussss

3 kommentarer:

  1. Anonym sa...

    Haha ja det blev lite dramatiskt :P Ja jag ska också åka 16e!:) inte långt kvar nu. du verkar ju fått en jättebra placering!  

  2. Anonym sa...

    yeah, vi ses den 16e. å allt kommer gå så bar tror jag :D  

  3. Anonym sa...

    Om du ska på bumbershoot måste du ju se Paramore! :D  


Blogger Template by Blogcrowds


Copyright 2006| Blogger Templates by GeckoandFly modified and converted to Blogger Beta by Blogcrowds.
No part of the content or the blog may be reproduced without prior written permission.