Sjuk...

Nu är jag hemma i kära Nykvarn igen. Inte ensam dock, drog med mig lite sjuka från Halmstad. Har i alla fall ingen feber längre, men är hes som en hyena. Ingen hör vad jag säger.

Hela bilfärden hem lät typ:
Jag: Vad är klockan?
Mamma & pappa: VA?!

Idag fick jag mina flygbiljetter till USA. Ska flyga:
Stockholm 16.35 - New York 19.00

Sen till familjen efter NY:
New York 8.00 - Seattle nån tid
Seattle nån tid - Bellingham 13.45

Är lite deprimerad över att jag måste flyga så tidigt från Newark. Det känns hemskt. Jag är verkligen ingen morgonmänniska, och vill helst inte hälsa på familjen som ett lik. Men men. Det är inte länge kvar alla fall :D Räknade till 17 dagar.. Fast det är riktigt sorgligt, kommer sakna massa människor.. Och mitt hus. Får hoppas jag får ett bättre, riktigt stort.

Puss på er

4 kommentarer:

  1. Anonym sa...

    haha okej:) aah och new york ska verkligen bli så SJUKT kul!!! men du..jag fick också min e-ticket idag. hur i helvete lyckades du lista ut vilka tider du flyger??:P  

  2. Anonym sa...

    nej det verkar inte som vi flyger tsm alltså:/ på min stod det alaska, seattle SEN boise i idaho. haha. det börjar närma sig!! wiihoo  

  3. Anonym sa...

    omg jag är så korkad :S
    skummade bara igenom min e-ticket förut å jag ska åka till seattle först!! så då blir vi typ samma :D fan va bra:)  

  4. Anonym sa...

    hur ser du NÄR flygen går :P?  


Blogger Template by Blogcrowds


Copyright 2006| Blogger Templates by GeckoandFly modified and converted to Blogger Beta by Blogcrowds.
No part of the content or the blog may be reproduced without prior written permission.