Detta ar 6e dagen som jag ar hemma sjuk. Japp, 6e dagen. Jag har kollat pa alla serier jag vet, alla internetsidor jag vet, mailat alla mojliga, gjort mina laxor och sovit timvis. Hmmmmm, efter 6 dagars husarrest ar jag nu officielt uttrakad. Yuck, hatar att vara sjuk. Forhoppningsvis kan jag ga till skolan imorgon. Om inte kanske jag skjuter nagon, tror inte jag kan klara annu en dag i soffan.

Track borjade forra veckan ocksa! Traningarna gar mestadels ut pa att springa. Garna i timmar, och varfor inte 100 armhavningar efter det ocksa? Kan ju saga att jag hade extrem traningsverk forsta veckan. Har aldrig haft sa hemsk vark i benen, kunde inte ens resa mig upp utan att ha hemsk smarta. I varje liten cell, men antar att det positiva ar att jag kommer bli valdigt valtranad fran allt detta slitande.

Har lite nyheter ocksa, for alla intresserades information kommer jag hem 11 juli!! Yaaaaaaay. Ska bli kul att komma hem och se alla sotnosar, men valdigt valdigt sorgligt att lamna alla har. Det ultimata vore val om alla kunde bo tillsammans i ett stalle.

Puss o kram

7 kommentarer:

  1. Anonym sa...

    Elände att du ska vara sjuk men det kanske var en överreaktion på trackträningen efter vintervilan:-)
    Du läser ju en del annorlunda ämnen i skolan så du kan väl yoga och titta på stjärnor från soffan?!
    Här i Brasilien är det varmt och skönt, mycket grillat kött och caprinja gör ju tillvaron uthärdlig. Ha det bra!  

  2. Anonym sa...

    Det var inte kul att höra att du varit så sjuk verkar vara typ influensa. Oscar har värsta hostan fortfarande efter sin förkylning.
    Han hostar så det dånar i huset.
    Vi var hos en dr på Scania som hette Johan var ung och blyg och duktig. Yoga är väl bra att börja med tänk dig frisk och andas i frisk luft. Vi har fått 2 dm snö och Oscar skottar och hostar......
    Vi hörs igen Kramar  

  3. Anonym sa...

    Din värk beror säkert också på att du är sjuk, min på att jag stod på huvudet i yoga ställning, sträckte lårmuskeln så jag stolpade fram som en stelopererad 100 -åring.
    Du måste bli ordentligt frisk innan du sätter igång att springa, man kan få hjärtmuskelinflamation även då man är ung.Skynda långsamt allt tar sin tid.Man ska ha tråkigt ibland.
    Viktorias klänningstyg kom från oss. Alla frågar efter det, men det är slut.Hon var i alla fall fin på sin förlovningsdag. Ska gå in i antirojalistiska förbundet,vill inte betala för en blivande man som kan försörja sig, vilka knäppa regler det finns. Kungahuset kan bli ett aktiebolag tycker jag, dom får säkert bra betalt ändå.inget liv för en ung kvinna som det är nu. Nu fick jag framföra den åsikten, undrar om dom i ditt land gillar kungligheter?
    Kram på dig  

  4. Anonym sa...

    So chickedi-check yo' mail!
    Jag har ett secret mission.  

  5. Anonym sa...

    men inte får jag något :(  

  6. Anonym sa...

    Hej o fin blogg!:) En liten fråga, har du en student hemma i sverige eftersom du är utbytesstudent?  

  7. Anonym sa...

    Åhh redan i juli :D gud va kul! <3  


Blogger Template by Blogcrowds


Copyright 2006| Blogger Templates by GeckoandFly modified and converted to Blogger Beta by Blogcrowds.
No part of the content or the blog may be reproduced without prior written permission.