who let the bitch out?

Hej hopp.

Idag var skolan forsenad igen, eftersom att vi fick 3 inches av sno igar. Jag var valdigt upprord, hatar sno lika mycket som Hitler hatade judarna. Det bra med USA ar i alla fall att aven om det snoar blir det inte kallt, var helt okej i ballerina skor och troja. Men som sagt, skolan borjade 10 och slutade 2, sweet. Efter skolan akte jag och Claire till Bellis Fair vilket ar varat mall, och shoppade. Jag kopte inte sa jattemycket saker, skor, t-shirt och lite nodvandigheter. Men det var kul, vi at cinnamon pretzels vilket ar grymt. Och nar vi kom ut ur mallet holl snon pa att smalta bort, sa jag vart glad.

Pa mandag borjar track ocksa, vilket betyder att jag ska borja springa varje dag efter skolan. Jag ar inte sa excited, har vanjt mig vid att hanga med folk, shoppa, kolla pa OC, ata glass och pa sin hojd ga till gymmet efter skolan. Men nu ska jag tillbaka till koncentrationslagret igen, springa i hettan av Afrikas oken for en timme eller sa varje dag. Antar att det positiva ar att jag kommer bli ripped igen, det ar ju aldrig fel speciellt som jag aker till Hawaii om en manad, SUG PA DEN DU!

Foresten, har om dagen hittade jag ett coolt telefonkort som man kopte for 10 dollar och kunde ringa till Sverige for i typ 5 timmar. Sa pratade med Elin snefot i 3 timmar, det var valdigt kul att prata med den galningen, saknar henne.

Puss o Kram alskar er alla

PS. Kommentera tack, alskar att lasa kommentarer.

6 kommentarer:

  1. Anonym sa...

    Inga ballerinaskor till jobbet här inte, kängor med kärringbroddar för mig.Alla ska härdas.Vi ser en morronljusning i skyn på mornarna. Slut på sportlovet för alla.
    Nu är det slut även på dina sötebrödsdagar när springa gäller. Det är aldrig bra att ha långa pauser, svårt att komma in i fållan.Kul med Hawaii hoppas att Matti kommenterar, han var ju där en längre tid.På med broddarna o till jobbet Kram  

  2. Anonym sa...

    nej säger som mormor grova kängor och stavar till hjälp så man inte far omkull. vi har mer snö igen och solen skiner fint.
    Vi ska på bio premiär idag män som hatar kvinnor som är en film baserad på Stig larssons böcker. De finns översatta till en massa språk engelska också.Kan vara kul att läsa för din familj eftersom de utspelar sig i svensk miljö. Den sista boken skriver de om Nykvarn tom. Hawaii låter toppen och jag hoppas du förstår hur väl du blir omhändertagen och vad fantastiska saker du får uppleva.
    Nu gäller det för oss alla att plocka fram det typiskt svenska som vi vill visa Connor och Alyssa när de kommer till Sverige.
    Kram Mamma  

  3. Anonym sa...

    Haha elin snefot ;) How sweet of you :). Jag håller på och skriver anteckningar och samlar material till nästa super mail som kommer inom kort (Y). Tror du kommer bli pretty exited. Puss på dig själv din ganlning <3 P.S Simon hälsar till dig :)  

  4. Anonym sa...

    Endera dagen snöar det här och nästa är det riktigt vårväder. Ljuset återvänder successivt och det är enklare att stiga upp på morgonen :-). Imorgon flyger jag till Brasilen för att få lite värme och inspireras av deras latinska charm. Fullproppat besöksprogram hos Scania i Sao Paulo. Take care!
    //Dad  

  5. Anonym sa...

    Mors Ida.
    Vinterrusk idag, snö blandat med regn. Men snart är våren här, det är härligt ljust på mornarna. Skall iväg på 24 timmars kryssning med "grabbarna" i helgen, det kommer att bli en utmaning man är ju inte 20 längre.
    Vart på Hawaii skall ni?? Jag bodde ju på Maui i 6 månader, men ni åker väll inte dit?
    Ha det gott, kram/Mathias med familj  

  6. Anonym sa...

    Kom igen nu alla skriv lite inlägg här på sidan. Det syns att det är många som läser om Idas äventyr.  


Blogger Template by Blogcrowds


Copyright 2006| Blogger Templates by GeckoandFly modified and converted to Blogger Beta by Blogcrowds.
No part of the content or the blog may be reproduced without prior written permission.