That dog.

Har fatt fragor om Cruiser. Denna hund, denna hund.

Ja vad ska man saga. Han heter Cruiser och ar en 4-arig vit labrador. Han ar valdigt ivrig och nyfiken. Hans pals ar valdigt vit, och lamnar tydliga spar pa svarta klader. Nar man ligger i soffan och forsoker slappna av har man helt plotsligt en stor hundnos i facet. For att inte tala om nar man sitter i hot tuben och nagon borjar slicka ens rygg…

Forutom det, ar hans favorit sysselsattning att hamta mina underklader fran tvatten och dra ut dom I vardagsrummet. Eller ata servetter, sjalar och andra saker.Han har en svans som kan doda. Jag skojar inte, den gar I 190. Player, den forra hunden, slog ut mjolktanderna pa Casey med sin svans. Och Cruiser ar inte langt efter.

Cruiser och jag ar the perfect match.

Vi har massa kvalitetstid nar vi flatar varandras har, tittar pa Gossip Girl och dricker te. Nej men vanta nu, det stammer ju inte. Haller mig minsann till Kiwi Francesca. Hon haller sig i sitt tilldelade omrade och gor inget ovantat.

Puss & hej leverpastej, som Bert sa.

6 kommentarer:

  1. blomsugen mamma sa...

    god morgon!
    Har du någon som kommer att adoptera fisken Kiwi? Det blir lite svårt att transportera hem henne/honom..... Vi kanske ska skaffa ngt husdjur när du kommer hem? Det finns flera annonserer på Ica om detta. Mormor och jag ska på vår årliga resa till blomaffären i STrängnäs. Vill gärna dekorera utomhus med vackra blommor. Ha det gott kram  

  2. Oscar sa...

    haha vilken hund:) tur att du får va ifred för Kiwi då:)
    Ha de gott
    /Oscar  

  3. Virus matte sa...

    Ja, så var det hunden Virus som Thomas döpte honom till. Han var en "dubbel" tax till sin natur. "Kommer kallad men ej strax, född till slav är ingen tax". Din pappa lärde honom att inte ligga i sängen. Att inte rymma iväg för att spåra löptikar kunde ingen lära honom. Blev han ensam tömde han soppåsen, en hel stor chokladkartong åt han upp. När vi fick en kattunge adopterade han henne helt och fullt, dom sov tillsammans. Thomas gudmor Karin som är veterinär sa att han var onormal, "gör er av med honom".
    Med mitt dåliga spårsinne (att hitta hem från svamskogen) skötte han spårningen med bravur, vi kom hem på nolltid. Han levde tills han blev 14år, han var Leifs bortskämda odrägliga älskling.
    Ingen fisk vill jag ha, men köpte ett fågelbad som vi kan hänga upp. Det kanske är jag som är onormal.
    Kram från mormor  

  4. Elin sa...

    Jag är orolig över Kiwis framtid, jag fruktar toaletten??!  

  5. Mathias sa...

    Erbjudandet om bra fiskrecept kvarstår. Att som fisk få avsluta på en välkryddad tallrik är lika fint som för Talibanerna att få sina 77 oskulder i paradiset.
    AIK-Häcken 2-0....FORTZA GNAGET  

  6. Molly sa...

    Hej, hitta din blogg på utbytesstudent forumet och har följt den ett tag:)
    undrade om det är okej om jag länkar dig på min blogg?  


Blogger Template by Blogcrowds


Copyright 2006| Blogger Templates by GeckoandFly modified and converted to Blogger Beta by Blogcrowds.
No part of the content or the blog may be reproduced without prior written permission.