Okej, sa lite uppdatering pa Coach Mac fronten. Forra veckan pa lunchen springer han igenom food court och slanger sig over en kille, pressar ner honom mot golvet for att sedan overbemanna honom och ta ivag han pa samtal. Senare kom det fram att killen hade langat kokain. Uuuuuuugh, exciting exciting. Tyvarr ar jag en nord och har 2nd lunch sa missade dramat, men jag har hort att det ska ha varit riktigt hett.

Coach Mac (han gjorde ett modelljobb for ett tag sen, finns pa google. Ar inte 100 pa vad han ar rik for, men kor runt i Hummer och sponsrade Adidas klader gor han). Erkann att han ar BIFF.

High School Drama ar det basta. Forra aret pa Homecoming natten brot sig en kille in i en annan students (Ds) bil och korde ihjal sig. Detta arets Homecoming natt far D inbrott i sin bil igen. Ryktet gar att det ar killen som korde ihjal sig s brorsa som gjorde inbrottet for att hamnas (inte for att det var Ds fel att han korde ihjal sig da, men men)... Mmmmm, smaskigt minsann. To be continued people.

Har forovrigt kommit pa att jag alskar Jack Johnson. Alla har alskar honom, men jag gillade inte alls hans musik nar jag kom hit forst. Men man kan vanja sig med det mesta. Forrutom Peanut Butter, hatar det och kommer for alltid att hata det.

Har forovrigt haft nagra pissiga dagar for ar sjuk. Det var nara att vi fick ga ner i lock down i skolan for mitt huvud hotade att sprangas. (Lock down har vi forovrigt tranat pa, det ar som en ovning vad man ska gora om en galning kommer och skjuter ihjal folk). Men dagen vart battre av att min favorit ringde mig, for Elin ar i New York och halsar pa sin pappa, :D Det kanns varsta konstigt att vi ar i samma land, men anda for langt ifran varandra for att kunna halsa pa varann, haha. Men kan ju prata pa telefon nu alla fall.

Halloween kommer upp nu i helgen.... Jag ska va en ballerina. Tror jag. Maste hem till Claire forst och rota igenom hennes uppsattning med saker, hon var tydligen ballerina nar hon var 3 ar, sa ska klamma i mig i hennes gamla klader. Men det ska nog ga for ska ge blod pa onsdag, sa kommerju krympa typ 3 L blod i storlek. Skolan har blood drive sa jag skrev upp mig for man far slippa en lektion, de delar ut kakor efterat OCH man kan radda liv!!! Jajamensan.

Nu ska jag sova och eventuellt ga till skolan imorn om mitt huvud ar battre. Eller sa stannar jag hemma, ater glass och leker med Kiwi Francesca. Tough call.

5 kommentarer:

  1. Anonym sa...

    Du behöver ingen speciell Hallowen tycker jag, det är drama o blod för hela slanten i ditt vardagsliv!
    Adidas reklam ser jag inget av, han är ju naken pojken ,den stora beskyddaren.
    Nu är det ju så att om huvudet är illa får man inte ge blod, det kommer dom på, att vara blodgivare är en frisk insats för livet, fortsätt med det i Sverige, här får du en ostsmörgås. Själv fick jag aldrig ge blod då jag var för vissen o anemisk.
    Flizan firar helgen hos oss, det blir pumpa dekoration med farfar,smink o bus då dom ska trakasserar grannarna.
    Nu har vi vintertid,mörkt o jävligt, får man säga så när man är en mormor? Det finns ju solenergilampor. Man ska inte förbanna mörkret utan tända ett ljus.Nu väntar vi med spänning på att höra om din helg o framför allt att du blivit alert o fit for fight!!  

  2. Anonym sa...

    Oooo Ballerina, jag vill se foton!
    Det ska födas barn i helgen. Om han inte frivilligt dyker ut innan.
    Du ska få en kusin till!!
    Nu är Valles dagar räknade där inne i magen.
    Din, jag redan vet kloka o nu dessutom väldigt roliga, mor hävdar som anldening för honom att vilja stanna kvar är: Det är varmt som i Thailand där inne o med all inclusive. Vem vill ut? Ha-ha!!
    Kram o sköt om dig så länge.
    kram Nina  

  3. Anonym sa...

    en coach mac skulle man ha=) haha=) händer int mkt nu nar de e hostlov=( men pa onsdag!!! da smaller det \m/ In Flames pa annexet !
    // Brorsan  

  4. Anonym sa...

    grrrrr jag tycker du ska satsa pa coachen ida, mjao sager jag bara ^^ . Nej forlat vad jag ar oanstandig , alldeles for gammal :) finns inga har i familjen som tal skamt sa nan stans maste man ju fa av sig deT :( PUSSSS  

  5. Anonym sa...

    Jaha ja det händer saker hos dig i amerikat! jag tycker det är bra att coach mac har kläder på sig på dagarna så att ni kan koncentrera er på skolarbetet. Vi följer din blogg med iver och jag är inne och tittar varje dag. Ska bli kul att höra om haloween och om hur det går till när det blir val i usa.
    Oscar är på konsert just nu och skickar glädje sms om att det är asbra.........
    Jag ska gå in på youtube och lyssna på Jackson så jag vet vad du tycker är bra just nu. Kan säga att det spelas mest hårdrock här hemma och kan läste i tidningen om att Kent har givit ut ett albumbox med alla skivor i. kom då på att Kent är ju något du tycker om ska spela dom i bilen framöver.
    Vi hörs igen och nästa gång kanske det har blivit en kusin till.
    Kram mama  


Blogger Template by Blogcrowds


Copyright 2006| Blogger Templates by GeckoandFly modified and converted to Blogger Beta by Blogcrowds.
No part of the content or the blog may be reproduced without prior written permission.