Halloweeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeen!

wow, halloween har ar GRYMT. Typ alla klar upp/ut sig, och sen festar man. Varfor har vi inte riktiga Halloween fester dar folk klar ut sig i Sverige? Och varfor dekorerar vi inte vara hus? Vissa har goes crazy och bygger upp hela kyrkogardar pa tomten, skellett och gravstenar och spindelvav overallt. Nar jag kommer hem tycker jag att vi infor det, tack.

Jag trodde alla High School filmer dar de har Halloween och alla klar sig horigt, typ Mean Girls, var overdrivna, men nej haha. Deanna forklarade for mig att "Halloween is the reason for everyone to go slutty" haha. Det var inte sa farligt dock.
Gick till Kellys dar det var massa folk, massor fran Squalicum ocksa som ar varan andra High School i stan som alla hatar. Folket var trevligt dock, fick annu en ny stalker som foljde efter mig hela kvallen och nu smsar 24/7. Sen gick vi till Jordys fest. Jordy alskar Halloween. Hennes hus var galet, skellet och spindelvav och jattespindlar OVERALLT. Inte en millimeter pa vaggen var fri. Fastnade i spindelnat en gang och hade riktigt bekymmer att komma ut. Det gillar vi. Sedan sov jag over hos Deanna och vaknade typ 12 timmar senare. Jag alskar att sova.
Imorgon ska jag till Seattle och fika med Sara som bor dar, hon ar utbytesstudent fran Sverige hon med, och eftersom finska tjejen visade sig vara ett riktigt wierdo forsoker jag ragga nya utbytisar. Forhoppningsvis ar Sara mer social och livsglad, men det ar val ingen tvekan egentligen, bruden ar ju svensk.
Horde att jag fatt en ny kusin, exciting ;D Grattis! Och jag vantar pa bilder :)

Puss & kram





4 kommentarer:

  1. Anonym sa...

    Halloween=) bästa tiden på året=)
    De går att blockera nummer i telefonen bara så du vet=) haha...
    ha de gött //brossan  

  2. Anonym sa...

    hej lilla ballerina!
    Jag kan förstå att du får beundrare som vill påkalla din uppmärksamhet. Du är söt som en karamell.
    Det verkar som god chans att din spindelskräck är botad efter dina halloween äventyr. Det är bra för spindlarna bor kvar i vårt hus året runt..........
    Pappa fixar på oscars rum så han får fint. Nya tapeter. Jag försöker hjälpa till efter bästa förmåga och vi har ännu inte blivit osams.OScar sover på ditt rum just nu och provar om det är ok att sova i vanlig säng som står på golvet. Ninas lilla Valle är så söt hon har skickat mms och han är fin. Vi får komma och hälsa på då de har kommit hem och fått ordning på sin familj, jag längtar.
    Du får chatta med pappa och oscar ikväll för jag är på yoga då det är dags. Morfar ringde i morse och han hälsar till dig jätte mycket. Det är bra med honom och han trivs i solen och värmen.
    Ha det bra och många kramar.  

  3. Anonym sa...

    Mer details angående det finska monstret!  

  4. Anonym sa...

    En idé växer fram då jag ser dig, ska föreslå Alice att detta ska bli er nya ledardräkt som gympaledare. Ta med alla projekt på spindlar så Malin o Fliz slutar åma sig. Du ser ut som en riktig ma(s)chmallow, stavas det så?
    Har sett det lilla barnet, han är rund o go,gråter inte utan utför morrande läten, säkert för att han är född på Halloween! Mamman är dessvärre mera eller mindre demolerad,tur att pappa Ante ät rask o frisk.
    Första vinterhalkan, är på mässa hela helgen, hoppas att bilen tar mig dit jag vill.Alltid så kul att öppna o se att du skrivit.
    Kramar på dig, vår nya Pavlova!!!!  


Blogger Template by Blogcrowds


Copyright 2006| Blogger Templates by GeckoandFly modified and converted to Blogger Beta by Blogcrowds.
No part of the content or the blog may be reproduced without prior written permission.