super duper

Bild av min garderob for mamma..

Jag aker skridskor med Larissa.. Haha. Jag var faktiskt ratt duktig, Larissa ocksa aven fast det var hennes forsta gang.

Connor gjorde pepparkakshus som mamma och pappa skickade.


The one and only.

Jag har inte kopt foooooor mycket mammis.

Yay.

Mitt rum!

hej... det ar connor som skriva : ) i thought i would post a blog thing because ida doesnt want to right now.... so here it is. sooooo this past weekend we were all down in seattle because i went to state in swimming and ida and alyssa wanted to go shopping (of course). it was very fun and ida bought a ton of shtuff like a dress, shorts, swimsuit, shoes.. to say the least there was a massive amount of excitement in the house. we heard you have a lot of sno i sveriege and i am very envious but ida thinks that it is funny... anyways here are some pictures just because erik has been bugging ida so much haha.


kRAMAR

5 kommentarer:

  1. Anonym sa...

    hej på er alla
    jag har rätt i mina farhågor att det är börjar bli dags att kolla upp hur och med vem du ska skicka hem alla dina kläder och skor.
    Bra att du redan handlat så mkt då blir inte New York så dyrt för dig....... när vi kommer dit.
    kul att Connor skriver svengelska på din blogg.
    Kramisar  

  2. Anonym sa...

    Ida..
    Va e de för nåt som sitter på taket på pepparkakshuset???;O haha
    Ha de gött
    // Brorsan  

  3. Anonym sa...

    Yeaaaah!
    Erik is wiiiildin'!
    Mycket bra inlägg. Kudos.  

  4. Anonym sa...

    Hello Connor.
    Did she sell one of the doors to the closet (picute one) so she could do some more hardcore shopping?  

  5. Anonym sa...

    nu vet jag, vi tar containerfrakt från utlandet, det blir nåt för dig.Sen finns det små o stora magasin att hyra. Ett av dom får plats mellan grannen o friggebo.Man hänger kläderna på galgar utan dumma dörrar. När man tröttnat på kläderna har man utförsäljning direkt. Sen har det införts rotavdrag för att bygga till. Pappa är bra på det.
    Välkommen till föreninget "att samla på sig o bra att ha"
    Lycka till  


Blogger Template by Blogcrowds


Copyright 2006| Blogger Templates by GeckoandFly modified and converted to Blogger Beta by Blogcrowds.
No part of the content or the blog may be reproduced without prior written permission.