Winter Break


Just nu har jag lov, eller det ar en forlangd helg, men det ar ju aldrig fel. Det ar ju Alla Hjartans Dag ocksa och festhelgen numero uno. Pretty sweet. Har gatt pa basketmatch mot Squalicum som ar varan grannskola. Dom ar svinbra, sa vi forlorade stort, men det ar okej. I halvtid upptradde SilverStars som ar cheerleaders ifran stan som tavlar osv. Dom ar jatteduktiga sa det va kul. Gick och shoppade med Maggie och Deanna ocksa, det var underbart, alskar ju att shoppa. Kopte massa saker jag verkligen behovde ocksa... Mmmm.

Sen kollade jag massa pa the O.C. ocksa. Det ar hemskt hur beroende framkallande det ar att kolla pa sjalvmordsbenagna tonaringar som strular runt med alla. Det borjar bli riktigt illa, igar ringde Deanna och fragade om jag skulle med pa brottningsturnering, jag va tvugen att saga nej for att 2 avsnitt av O.C. var on.
Idag ska jag aka till Mt. Baker och aka snowboard med min van Jordyn. Det ska bli kul antar jag, ar inte riktigt pa skidhumor idag, men maste anvanda upp liftkorten. Det ska visst vara perfekt sno ocksa, sa far val lov att aka upp.

Imorgon ska jag aka till Seattle med Claire och titta efter klanningar till Prom. Prom ar "balen" som vi har i slutet av Mars, det ar som en avslutningsbal for att skolan slutar. Aven fast skolan inte slutar forran i Juni, sa det later ju inte logiskt. Men det ar sant. Bilden forrestaller prom klanningar, personligen foredrar jag Homecoming klanningar.
puss o kram skumbanan


3 kommentarer:

  1. Anonym sa...

    hej mitt hjärta!
    vi fick veta av Connor att Oc är ett av era nöjen. Det låter som en bra sak att åka lite skidor mellan avsnitten så att du pallar med crosscountry när det startar. Jag vet ju att du gillar shopping så nu ber jag igen TA ETT FOTO PÅ DIN GARDEROB!!!! Det är läge att börja kolla med din kontakt för Explorica hur du bäst skickar hem alla dina inköp. Vi kan inte släpa på alla dina väskor US runt.
    Kram, kram  

  2. Anonym sa...

    ja,fredag den 13:de sedan alla hjärtansdag, riktiga svängningar. Ena dagen ska man inte gå under stegar nästa dag klättra upp o titta på sitt allra hjärta.Vi har lite vinter o pudersnö. Vitt o ljusare som tur är. Fliz idol Måns har gått vidare i Melodifestivalen och även den andra ,Amy.
    Håller mig till yoga o Trim som öppnat igen efter branden. Det får bli inneaktiviteter, tyvärr ingen bal men glädjer mig åt dina rapporter från flärdens värld. Kram på dig  

  3. Anonym sa...

    hehe:)
    va mkt ledigt man får i staterna..:) härligt värre:D sitter o njuter lite av dina senaste skriverier nu o längtar till i sommar :D:D:D
    //Brorsan  


Blogger Template by Blogcrowds


Copyright 2006| Blogger Templates by GeckoandFly modified and converted to Blogger Beta by Blogcrowds.
No part of the content or the blog may be reproduced without prior written permission.