kiss me through the phone

Varje dag jag aker hem fran skolan passerar vi en man i 40-ars aldern pa vag hem fran jobbet. Kanske inget ovanligt med detta tanker du, man i 40-ars aldern kan man ju se overallt. Men denna man ar inte som alla andra minsann, hans val av transportmedel ar en enhjuling. Japp, en enhjuling. Inte en liten an heller, nar vi passerar honom i jeepen ar jag ungefar i hojd med hans fotter. Upp och ner for alla kullar cycklar han, pa en enhjuling. Vet inte vad ni tycker, men personligen tycker jag det ar hyfsat grymt.

Ska forsoka ta en bild pa min lilla unicycle rider och lagga upp pa bloggen.



Vad hander for ovrigt? Varen ar pa vag, gar runt i jeans och t-shirt varje dag nu. Yay. Fick just spring break, also known as the party break. Med andra ord maste jag ga och packa typ snart, for aker till Hawaii imorgon!! Yay yay yay. Jag ska bli brun som en pepparkaka. Eller rod som en tomat. Men siktar pa det forsta alla fall.













Puss o Kram!

6 kommentarer:

  1. arbetande mormor sa...

    vår för oss är att det äntligen blir lite varmare, att upptäcka att vinterkläder kan bli en vindsvara för ett tag, hoppas att det håller i sig.
    Jobb i helgen Syfestival i Kista, sedan Påsk o omplantering av Pelargoner, man måste tro på sommaren.Nu väntar vi på Påskhäxorna Felizia och Tova.Matti surfade i hajvatten på Hawaii, gör inte detsamma.Njut av tillvaron, nästa år tänker du tillbaka på denna fantastiska plats. Påsk, Påsk på dig!!!!!  

  2. vårglad mamma sa sa...

    hej mitt hjärta
    oscar har oxå lov och han njuter i fulla drag. Han har shorts och t-shirt för vi har 14 gr och sol. Naturligtvis är jag manande och tycker han är för avklädd(du vet hur mammor är)Vi har städat i trädgården och jag fick förstås en blåsa för jag har krattat.....
    Ha det så himla skönt och skicka bilder på dig då du har Hawaii-blomkrans på dig!
    puss puss  

  3. Mathias sa...

    Aloha.
    Jorå fotbollen är igång, Gnaget spöade Halmstad på ett kokande RÅSUNDA med 1-0 idag. Annars är det påsklov,det blir lite jobb hemma i rabatterna samt utflykter med barn och fru. Till helgen äts det lamm i dagarna tre och om vi varit snälla kommer påskharen med snask.
    Ha det gott på soliga Hawaii  

  4. Anonym sa...

    Hade ingen aning att du rymde så tidigt...I måndags försvann den sista isen ur min trädgård.Jag har -totalt-skottat mer än en meter snö sen 1 febr och har haft 10-12 minusgrader om nätterna ända tills för nån vecka sen.Ingen T-shirt här ännu...Har jobbat med veden en dryg vecka;tidigare var alla stockar ihopfrusna,så det gick inte.Nu får jag sno på,för "sädesärlan kommer för att kolla att årsveden är inne" och ännu har jag inte sett den.Men den är här vilken dag som helst.Bakgrunden till talesättet är att april är den lufttorraste tiden på året och då dras fukten ur veden bäst.Jag räknar med sedvanlig invasion här till helgen; viblir åtminstone ett tiotal.Hoppas du är med nästa år,Ida!Eftersom jag missade så-välkommen hem igen!! GpS  

  5. Anna sa...

    Jag funderar på att åka på high school och jag undrar om du är nöjd med din organisation? Funkar kontakten osv bra? Kram  

  6. Björn sa...

    Påsken firades i sedvalig anda på småländska höglandet. Bra väder och gott sällskap gjorde att både hundar o människor blev välmotionerade!

    Vi väntar på Hawaiirapporten Ida....  


Blogger Template by Blogcrowds


Copyright 2006| Blogger Templates by GeckoandFly modified and converted to Blogger Beta by Blogcrowds.
No part of the content or the blog may be reproduced without prior written permission.