My Bday

Tack for alla kommentarer! :)

Min bday var bra. Fick massa kul presenter fran allihopa. Hade en riktigt tarta for forsta gangen ocksa! Amerikanare har alltid riktiga tartor, sa jag var ju ocksa tvugen att ha en. Alla som kanner mig kanske ar forvanade nu, eftersom jag HATAR tarta. Men minsann, det var en glasstarta, sa den var alldeles utmarkt. Ni far spana in bilderna.

Gor stora framsteg i track ocksa. Oftast vill Coach att jag ska springa 1 mile och 2 mile pa tavlingarna. Sammanlagt 12 varv runt och runt och runt. Det blir uttrakande efter ett tag kan jag lova. Mina nya loparskor ar min enda motivation. Dom ar bla och vita och faktiskt valdigt sota, well matt i loparskor-matt.

I helgen ska jag ga pa baseball game, sola (yes, det ar ca 23 grader ute om dagarna nu, halleluja) och shoppa med Emma. Emma ar min BFF i yoga, hon voluntararbetar typ varje dag, ska snart tatuera in Jesus-fisken pa vaden och alskar gud. Later kanske lite laskigt, men i Amerikat kan man gora allt detta, och anda vara en kul person.

Snart ar det dags for Tolo ocksa. Tolo ar en speciell dans nar tjejerna ska fraga killarna och ta hand om hela kvallen, middag osv (hander aldrig annars, amerikanska killar betalar for allt hela tiden, no exceptions). Temat ar athletes, sa Connor och jag ska nog vara jump ropers from the 80's. Yay!

Okej har kommer lite bilder, bara for David och Eriks skull.


Jag och min tarta.

Jag lyckades blasa ut alla 17 ljusen pa en och samma gang. Var riktigt stolt, men glomde att onska mig nagot eftersom jag var sa upptagen med att blasa. Oh well.


Min favorit present! :) Fick ett plant kitt, man typ planterar sin egen blomma. Grymt! Jag var lite radd att jag skulle doda den eller sa, typ vattna forlite eller glomma den. Men redan efter nagra dagar sag den ut sahar, sa kanner mig som en skitbra plant mamma nu.

Puss o hej

4 kommentarer:

  1. stavgående mormor sa...

    tycker att gå runt o runt är det tristaste som finns, inga skor kan ge nån hänförelse för min vandring. Min yoga kanske också kan gå bättre om jag får en fisk på benet. Vissa yoga rörelser är för akrobater på cirkus, mina ben är för korta när dom ska in i olika vridmoment. Vi får testa,när du kommer hem, har flera olika cd hemma för träning.
    Glasstårta helt ok kan jag förstå,bättre än tårta med fettos grädde.
    Kokar kikärtssoppa till Valentins namngivning i morgon.Matti o Nina har gjort gulasch soppa till köttätarna.
    Shoppa på, så du kan fylla en kontainer, det blir billigare hemfrakt men tar längre tid. Kramar !!!!!  

  2. E sa...

    Grymt! Me loves pics.  

  3. morfar sa sa...

    hej ida morfar är hemma och läser om dig. Han hälsar mycket till dig och snart kommer ni att ses här i sverige. Han är brun som en pepparkaka och har haft det bra i spanien. vi kom fram till att han har varit borta 7 månader.
    Han väntar med att beställa ny biljett tills du kommer hem.  

  4. davidsundgren sa...

    braaaaa ida! keep it up  


Blogger Template by Blogcrowds


Copyright 2006| Blogger Templates by GeckoandFly modified and converted to Blogger Beta by Blogcrowds.
No part of the content or the blog may be reproduced without prior written permission.