Det ar mycket kriminalitet har i staden.

Har om dagen gick vi ut och at lunch (gick haha, akte bil saklart) och passerade ett kopcenter med bl.a. Planned Parenthood. Det var poliser overallt, och jag sa att dom nog hade ranat Planned Parenthood pa kondomer. Hahaha det va ju roligt. Sen nar vi kom hem laste jag i tidningen att nagra aborthatare hade bombhotat Planned Parenthood, ar jag inte lite synsk kanske??

Sen i helgen var Anne och hennes tjejkompisar pa bio i Seattle, och hamnade i lockdown i biosalongen, for att nagra tonaringar skjutit ihjal varann i shoppingcentret bion lag i. Sa dom fick sitta inlasta i en timme, och sen klattra upp pa taket och ner den vagen.

Och igar var en av Bellinghams andra High Schools, Squalicum, under lockdown nagra timmar. For dom hade en galning med ett vapen springande omkring i skolan. Jag hade hellre sett att vi varit i lockdown dock, hade alla mina trakiga klasser igar. Hade hellre suttit i lockdown och hangt med skont folk an att programmera web sidor och repetera spanska verb.

Hur som haver, allt hander i amerikat.

7 kommentarer:

  1. Anonym sa...

    :O!?!?
    Akta dig sis, vad som kan handa dar borta. Ja fattar int varför jänkarna jämt ska lösa allt me pistoler o bomber?, det hjälpte int direkt i Vietnam eller Irak..
    Tell 'em I said that:)
    //brorsan  

  2. Anonym sa...

    kära barn!
    Du måste vara rädd om dig! Jag håller med oscar det är ju bättre att försöka prata med varandra än lösa problem med våld. När förståndet tar slut tar knytnävarna vid..........  

  3. Anonym sa...

    Stay gangsta!  

  4. Anonym sa...

    Oscar's biting my one-liners!
    I PITY THE FOOL!

    Sa ju att du skulle åka till Baltimore, där hade det hänt saker hela tiden.

    Skaffa en .357 Magnum, så är du safe all day every day.

    Stay black!  

  5. Anonym sa...

    Låter nästom som om du är i Finland :D  

  6. Anonym sa...

    Nu är du i ett galet vapenland med fri tillgång till skjutjärn. med hasch i huvudet o vapen tillgängliga tror man att man är världens mitt. Julefriden är långt borta, nästan så man tycker att kom hem snart eller sitt inomhus.Vi är ju inte heller förskonade,här tar man ju efter i vad som händer i det stora landet.kan det vara nåt med allt våld på bio o i Tv, inte tusan vet jag.
    Förr i världen, (nu kommer det igen) hade man rejäla brottningskamper, inte slagsmål på liv o död.Oj,oj säger jag
    Kram på dig  

  7. Anonym sa...

    Mors.
    USA är ett skruvat land. Say no moore.
    Julen är snart här med tillhörande slask, på tal om slask så åker vi till London på fredag, det ska bli asande. Jag och Ante värmde upp med bira & tung Mustasch konsert på fryshuset i lördags. Konserten var bra med arenan sög.
    Jag fick inte sova hemma för Malin så jag slaggade hos Syrran, Ante och Valle(han växer som få, påminner om Jabba the Hut).
    Nä nu måste jag jobba lite också.
    Ha det gott  


Blogger Template by Blogcrowds


Copyright 2006| Blogger Templates by GeckoandFly modified and converted to Blogger Beta by Blogcrowds.
No part of the content or the blog may be reproduced without prior written permission.