good and bad news

Sorry att jag inte skrivit pa lange, men har inte riktigt haft tid :)Har ar allt bra, solen skiner och det ar ca 25 grader om dagarna. Najs. Folk har borjat fa homecoming hysteria (homecoming ar en spc vecka nar gamla elever kommer tillbaka till skolan, man gor massa kul saker och har bla en dans som man ska ha dejt till). Vi ska antagligen shoppa klanningar pa Sondag. Om jag hittar nagon, ar sa krasen haha. Vet inte vem jag ska ga med annu, har fatt en inbjudan men mja, haha. Han heter Bobby och alla hatar honom. Haha nej inte riktigt, men alla jag berattat for fick starka negativa reaktioner. Sa avvaktar nog.

Well, livet ar bra i ovrigt. Deanna och jag var ute och akte har om dan och stannade i ko for ett rodljus. Jag sag en het kille i kon bredvid.
Jag: Look at that cutie!
Deanna: Yeah, he's cute!!
Sa vi tittade pa han i typ 2 minuter innan han sag oss. Nar vi sen tittar framat igen ar alla bilar borta och det ar grontljus... sa vi har suttit dar bredvid honom och stirrat, mitt i vagen.. hahahaha. Oh well.

Min hal gor ont med, hatar den javla foten. Forstar inte vad jag har gjort for att fortjana sa daliga fotter??? Aaaah, det ar fortfarande efter att jag hoppade ner fran laktaren. Ska till doktorn imorn tror jag. Det ar typ bone bruise sager coach. Det suger, har inte sprungit pa typ 1 vecka, och varje gang jag gar gor det ont. Alla barnen springer i meeten forutom ida for hon sitter i ishinken. Rimmade inte, men SUCKS ASS.

En sak ar bra alla fall..... !!!! Det borjade med att Connor och jag tvattade, och borjade prata om att vi borde aka nagonstans i vinter, typ solresa. For de brukar gora det. Plus att spring break ar Connors och min fodelsedag, och Grandma Agnes 80 arsdag. Sa kom vi in pa Hawaii, och att det skulle typ va ragrymt att aka dit (tycker jag, for amerikanare ar Hawaii typ som svenskar ser Spanien). En sak ledde till en annan, och people.. bam bam bam..

WE ARE GOING TO HAWAII !!!!!! :D Yiiiiiihaaaaaaaw! Spring break 09 baby, sager bara det assa.

6 kommentarer:

  1. Anonym sa...

    Först av alla....
    Så jag väntat på nyheter, verkligen bra o dåliga. Hur skulle det vara med vettiga skor säger jag som varken har skor eller sorger som klämmer. Dina dojor har jag spanat in och dom är "disaster".
    Vettig doktor ger vettiga beslut.
    Nu tänder säkert Matti på Hawaiiii! Han som var där ett halvår, nu är han mest pappa med ett eget eldorado.
    Ser fram emot festen, man ska inte skippa farliga killar, dom behöver mycket social gemenskap och det har ju du som lever i släkten taikon""
    Kramar o lycka till  

  2. Anonym sa...

    Haha din mormor är fett gangsta, ida.  

  3. Anonym sa...

    Åh vad jag har längtat efter detta inlägg från dig. Du håller oss på sträckbänken men du har ju bra( och sämre)saker att berätta. Vilken tur att mormor skrev det där om skorna så din mamma slipper tjata på dig... Visst har du hört det förrut????:-)) Anne är din nya mamma och hon har bra koll så det blir bra att kolla upp foten hos dr. Tänk om han säger samma sak...... om skorna. Nåja kanske är det inte hela sanningen. Jag vet faktiskt inte om vi har någon i släkten med dåliga fötter, ska kolla med morfar oxå. Pappa kanske vet mer. Jag har varit och dansat ikväll och känner mig superladdad. Vi försöker övertyga Oscar att några dagar i fjällen över julhelgerna är trevligt. Men du vet att han är svårflörtad men vi får se. Ja du Hawaii låter bra och om jag har tolkat Oscar rätt vill han hellre till solen än till snön. Det ena utesluter ju inte det andra försöker pappa och jag men Well,well. Ny klänning låter kul hoppas Anne har tålamod att springa runt med dig du minns väl hur sur jag var i Kroatien innan du äntligen hittade din balklänning!!!
    Jag hör attt du har det bra och det glädjer mig men saknar dig trots det. Hårda kramar from your Swedish/Finish mum /eva  

  4. Anonym sa...

    jag vill oxå ha 25 grader sol :O:P!Ich will! Ich will! xD  

  5. Anonym sa...

    Yeeees HAWAII. Been there but would love to go there again. IDA, jag och Ante ska ju me under springbreak, det kom vi ju överens om när vi käkade hamburgare.
    I am waxing the stick again cause I am going surfing. Hang Loose/Mathias  

  6. Anonym sa...

    fan dig ida, vill ju komma någongång :D  


Blogger Template by Blogcrowds


Copyright 2006| Blogger Templates by GeckoandFly modified and converted to Blogger Beta by Blogcrowds.
No part of the content or the blog may be reproduced without prior written permission.