Jag har blivit med fisk.


Japp. I amerika ar det sa vanligt, alla har husdjur har. Jag kande mig alltfor underlagsen med mina 0 poang i husdjurshavande. Och Deanna har en jattesot fisk. Sa nu har jag en med! Mitt forsta husdjur!! yay, I'm excited. Namnet ar Kiwi Francesca och hon ar rosa och rod och tycker om att vara smakrad nar jag satter ihop outfits. Hennes andra favoritsyssla ar att titta pa nar jag gor laxor.

Imorgon har jag early release. En gang i manaden har man 20 minuters lektioner vilket betyder att man slutar 10.30 (!!!!!!!!!!!!!!!!) for att seniors arbetar pa sina projekt resten av dagen. I love it. Ska shoppa i Seattle med alla girls, maste hitta en klanning till homecoming.

PUSS pa svea

Grattis varldens basta bror, Oscar 15 ar idag!!!! Stoooooor nu, hur kanns det?? Fick du nat kul??

David: Men lille du, bara att komma over :) Men inte pa spring break dock, da ar jag inte hemma.

Och jag bor i Bellingham, WA, inte D.C. vem som nu fragade :)

10 kommentarer:

  1. Anonym sa...

    Hej,Ida!Du måste skaffa en kompis till KF!Du har massor av kompisar och han/hon/den/det har bara dig,och du är alldeles för lite hemma.Anna hade en katt,som vi kallade KF-när vi skulle låtsas vara civiliserade-det stod för "kattfan".Amanda Åsgårds farfar är ute med ny båt och han är på väg (på sjön...)till Seattle.Han lämnade Panamakanalen häromdagen och kör västkusten upp.Båten är 230m lång och rymmer 72oo bilar,som skall lastas av utmed kusten. Ha det jättebra! GpS i Småland  

  2. Anonym sa...

    Snyggiiiing, kolla mailen oftare! mkt händer här i nykvarn som jag måste berätta om :D haha. Saknar dig <3  

  3. Anonym sa...

    Hej tjejen med guldfisk!
    Vad fin den är. Hur sköter man en guldfisk?
    kanske något för oss här hemma oxå. Ska den ha sällskap hur vet man om det är en kille eller tjej? Vi har firat Oscar med morfar som idag åkte till Spanien. Vi ska fira med alla alla bara vi får till ett datum när det passar för så många som möjligt. Du får berätta hur det går med klänning till homecoming. På lördag ska pappa till örebro och planera den nya stugan ihop med kusinerna. Hoppas de kommer fram till något som vi alla får plats i. Ha det bra och skriv mycket och oftaKram mum  

  4. Anonym sa...

    Hej Ida!!
    Som du redan vet vid det här laget så är jag väldigt avundsjuk och det tänker jag fortsätta skriva att jag är tills du kommer hem! Men du får inte berätta något för mig om hur du haft det, då börjar jag gråta! :O Hoppas allt är lika underbart som det låter ;D PUSSSSSSS!/ Johanna Karlsson  

  5. Anonym sa...

    Jasså fisk, Leif säger att den måste ha en kompis. Behöver varken kattlåda eller koppel till att gå ut med, men går dessvärre inte att gosa med i sängen heller. Passar säkert din "allstädande" mamma i hemmet. I det fallet är vi långtifrån lika. Alla sorters djur o människor måste ju få finnas!
    Hösten här, nu ska systrarna Grinaldo börja med vantar, lite pärs både för en farmor o mamma.Väntar med spänning på festreportaget med bilder förstås, en stor bild på Hunter så klart.Kram  

  6. Anonym sa...

    Vilken finns liten fisk du fick :D FISCHI FISCHI :D  

  7. Anonym sa...

    bara så att du vet så är din fisk en hane och inte en hona :P

    Hursom haver så hoppas jag att du har det bra :D  

  8. Anonym sa...

    Massa kul... kämpa på där på andra sidan pölen=)  

  9. La Cecilia sa...

    Kul med en guldfisk som tittar på en :-) skaffa en till (så kan de glo på varandra)

    Jasså, de har husdjur allihopa, amerikanarna. Där ser man, då skulle familjen Klynne passa bra där, som har haft så många husdjur genom åren, åtminstone jag som började med ökenråttor (ha-ha).

    Nu ska familjen Klynne ut och åka. August har packat väskan, Torres ligger och väntar (på vad vet han inte)ÖKENRÅTTAN RISER ska också följa med, hon VET INTE VAD HON HAR FRAMFÖR SIG. Vi ska söderut, nåja, väster ut till GÖTEBOORG och festa hejdlöst :-O (råttan Riser kommer att dansa på bakbenen)

    Kram
    Cecilia  

  10. Anonym sa...

    Hejsan Ida!

    Allt verkar bara bra med dig... Här är det mesta under kontroll oxå! Martin läser hundböcker och lär sig hur man gör valpar rumsrena, får hundar att sitta och har en lista på 17 (!) tänkbara raser.

    Själv är jag nervös var detta skall sluta. Kanske en guldfisk funkar? :-) Men jag skulle kunna tänka mig att ha hund, men det är lite scary eftersom han är allergisk mot nötter, pollen, frukter och allt möjligt. Och jag är morgontrött! Tänk om han blir allergisk mot hundskrället?! Och jag får psykbryt på kiss-promenaderna i ottan?!?!

    Stort steg - det går ju inte att lämna tillbaka hunden.

    MEN! Vi får se..!

    Vi skall med Felizia på Monster Jam på Globen! Hon tjatade redan förra året, men nu är hon ju fyra. Så hon har åldern inne. Vi gör gärna killgrejor med tjejor! Lite "queer" uppfostran från oss? Mattias säger att hon är taggad. Den 8 november smäller det! Coolt.

    Annars blir det kalas i Nyket nästa helg. Oscar och Björn. Det ska bli kul - det var på lördag, va? Ska kolla det!

    Nu är det dags för bingen! Upp tidigt i morgon. Skall köra till Skåne till kontoret med bilen full med grejor från Kickoffen i Visby som var. Allt gick bra! Kolla om du kommer in på länken med bilder http://www.synologen.nu/Synologerna%20Bilderkickoff%202008/index.htm

    Jäkla massa pics, men jag är med på några i mitten!

    P&K från Huvudstaden,

    Thomas
    + Martin hälsar. Han undrar om du använder armbandet och kommer ihåg svenska språket.

    PS. Drömmer du på engelska nu? Or..?  


Blogger Template by Blogcrowds


Copyright 2006| Blogger Templates by GeckoandFly modified and converted to Blogger Beta by Blogcrowds.
No part of the content or the blog may be reproduced without prior written permission.