hola

So, I've got myself a date for homecoming! Jag ska ga med Hunter, vet inte om jag skrivit om honom forut men however sa ar han en av Connors kompisar och spelar football. Han var med oss pa Bumbershoot och alskar Lakerol. Maste bara hitta en bra klanning nu!
Alla killar ar sa kreativa, de hittar sa sota satt att fraga en pa. Hunter fick mig att kora Hanga Gubbe och ordet var Homecoming? haha, cute right?

Min hal ar alla fall battre, woohoo. Sa sprang mitt forsta race idag. Det kandes som jag sprang i en evighet med 1000 kilos balte om midjan. Men var alla fall ratt sa kul! Kom 23 av 48, sa inte alltfor daligt alla fall :) Coach har lart oss speciella strategier hur man ska springa, och speciellt i nersforsbackar hur man utnyttjar farten typ. Sa varje nedforsbacke spurtade jag forbi folk, mohahaha. Grymt kul tyckte jag.

Lite grasliga bilder i brist pa bra bilder:


Fore football game igen, Ani (vars pappa ar svensk, man kan typ se pa harfargen haha,) Chloe och jag

Flygplatsen forsta dagen :)

Extremt graslig efter race.

Efter tavlingen idaaaaaag

Mathias: haha sure, kom over ni sa kan vi hanga pa Hawaii!

Mamma: Jao, men bra ar att Alyssa ar precis lika krasen nar det kommer till klader, sa Anne ar redan van :) Vi dissar klader tillsammans!

Mormor: Haha jo, det ar visserligen sant, men nu ska jag ga med Hunter istallet :) Han ar ingen angel han heller, haha, men alla fall battre, sa vi gor en kompromiss dar :)

Alla sota manniskor, jag vet att jag har over 50 unika lasare varje dag, sa snalla lamna en kommentar :) Blir glad for bara ett hej!

9 kommentarer:

  1. Anonym sa...

    Hej :) Jätteroligt att läsa om din vardag i USA! Längtar som en tok tills jag också är på andra sidan Atlanten!  

  2. Anonym sa...

    Hej mitt hjärta!
    lika glad varje gång det finns något nytt att läsa från dig. Kul att du lägger in bilder oxå så är det lättare att få se hur det ser ut runt om dig over there. tur att ann är van vid kräsenheten för det frestar på tålamodet vill jag säga, nu har hon 2 st som dissar.... hon måtte ha en ängels tålamod. Vi jobbar på och börjar så smått vänja oss vid att du är på annan ort. Har bäddat din säng med överkast och vattnar din blomma.
    kanske läge att damma lite snart oxå.
    Skickar mail senare kramar/mamma  

  3. Anonym sa...

    Det verkar som om du har det jättebra däröver. Är sååå avundsjuk! Ha det bäst! :)  

  4. Anonym sa...

    Som har varit i Paris o mässa inte åkt på en gris som sagt var, utan med Cilla o Annu. Gått på loppis och dräglat över allt som var vackert, vi köpte 4m tuppfjädrar som är högsta modet i kläder. På mässan tiggde vi till oss (att ta med direkt) en schwarowski kristallbehängd kjol, (garanterat inget för dina partys)spetsar, pärlor och annat för "creme de la creme".Intensivt men vansinnigt kul. Vi förnedrade en fransk blomsterförsäljare som hade en vansinnig pumpa som gav oss ett skrattanfall,han föste ut Cilla o mej med kvasten, Annu stod ute o vred sig av skratt.Såna är en del fransmän!
    Hunter låter bra!! Bli nu inte kär där så du aldrig kommer hem.Du har det bra! tack för att du delger oss med ditt! kram från oss alla  

  5. Anonym sa...

    Haj Ida.
    Jag och Carl G från min klass har gjort den schönaste modebloggen, check it out!

    http://lostintransfashion.blogg.se/

    Puss  

  6. Anonym sa...

    måste bara fråga, bor du i Washington eller Washington D.C ? :)  

  7. Anonym sa...

    Hej Ida,
    Fin tävlingsdräkt också, hoppas du får behålla den. Jättebra att bli 23 av 48, specieelt med skador i förberedelsen!! Kul att du springer bra i nerförsbackar, oxvreten väntar på dig-massor av nerför..... :-).
    Oscar och Nykvarns P93 har börjat innebandysäsongen idag, vinst borta med 5-3 mot Trosa Edanö, grabbarna gjorde kanonmatch läs referat på www.laget.se/nifp93
    Apropå det fyller Oscar år imorgon ifall du hinner tänka på det :-).
    Morfar flyger till Spanien på tisdag och är väl där ett halvår ca. Själv har jag varit i Tyskalnd senaste veckan på vår globala HR-konferens, det var både roligt och uppskattat så vi får nog ordna ny konferens nästa är :-). Sköt om dig och hälsa familjen!!
    //Dad  

  8. www.brunnbypojken.blogg.se sa...

    Uppdatera oftare:) Jag ska till Usa när jag har slutat tvåan(09/10). Det är skitkul att följa din blogg! Ett inlägg per dag har du tid med:P  

  9. Anonym sa...

    Hej sweetie <3 Gud vad söt du var efter loppet! 23:e plats, det är bra det gumman!
    Vad söt han var som bjöd ut dig på hängagubbe :D jag blev helt kär ;)
    Saknar dig jättemycket och tänker på dig!
    Pusssssssss <3  


Blogger Template by Blogcrowds


Copyright 2006| Blogger Templates by GeckoandFly modified and converted to Blogger Beta by Blogcrowds.
No part of the content or the blog may be reproduced without prior written permission.