har ni hort den laten? alskar den, den spelas massor pa radion har.

Okej, sa i fredags foljde jag med Bethany till Sydneys hus, som for ovrigt ar superfint och ligger nastan ovanpa vattnet. Dar fixade vi oss till dansen, och det var lite andra tjejer dar ocksa. Gillade allihopa forutom en tjej som heter Ari. Hon tog upp en parfym nar vi bytte om och sa:
I didn't pay for this!
Alla:......
Jag: So you stole it?
Ari: Yeah
Jag: And they didn't notice?
Ari: No, you can take a lot
En annan tjej: Why would you do that? Your dad has money
Ari: No he hasn't.
Hmmmmmm, tacky.

I ovrigt var det riktigt kul, traffade massa folk. Det jobbiga nar man blir introducerad for sa manga manniskor hela tiden ar att (nar man har daligt minne som jag) glommer namn osv. Sa jag forsoker hitta pa minnessaker, ex. en kille som hette Bobby hade en skrikgron troja pa sig, sa det vart hans minnesgrej. Sen dagen efter traffade jag honom (utan skrikgron troja), och var inte saker pa vem han var, men han pratade med mig som om jag borde kanna honom. Sa jag fragade efter hans namn, han ba: I'm Bobby, you met me yesterday...? Jag: Oh I know!! I'm just soooo bad at names you know.
Pinsamt varre. Far borja lagga memory och trana upp mina minnesceller.

Pa lordagen akte vi till Seattle och jag, Alyssa och Anne shoppade. Vi gick bla forbi original Starbucks! Wiiihoo. Connor och hans kompisar gick pa Bumbershoot. Sen akte vi och sov hos deras aunt, som ocksa bor precis vid vattnet. Alla bor precis vid vattnet har, superfint. Det var riktigt kul for Nick som var med, har en supergammal bil men hal i golvet, och stolar som roterar (for att de ar sa gamla). Bilen ar lang som en buss, och nar man skulle backa ur fran parkeringen korde han ratt in i stenvaggen pa andra sidan, for det var sa smalt, hahaha. Sen sondagen var det Bumbershoot for hela slanten. Det var riktigt kul, varmt och en upplevelse. Att roka pa har ar som att roka cigaretter hemma typ. Folk gor det helt oppet, ingen bryr sig riktigt. Det finns liksom brownies med marijuana inbakat i. Men jag var ju med andra dar, sa de visste ju vad man skulle kopa och inte. Pa vagen hem larde Hunter mig football och sa lyssnade vi pa BassHunter. Han ar ganska poppis har.

Idag ar min sista dag i frihet. Hade Cross Country den har morgonen. Jag vantar fortfarande pa mitt stora genombrott som the sprinter of the team. Inte riktigt dar annu. Sprang med langsammaste gruppen idag, och kan bara saga att om Bin Ladins krigsarme hade dragit forbi pa vagen hade jag frivilligt gett mig som offer.

Har fatt en stereo i mitt rum nu, sag att Connor hade en han inte anvande pa sitt rum sa fragade om jag kunde fa den. Which I could, sa nu ar musiken tillbaka i mitt liv igen. Kanns bra, det var lite tyst dar ett tag. Har inte sa manga skivor, men Connor har en del och annars finns ju radion.

Okej, imorgon ar jag officiellt BHS elev. Ska bli kul, ar mycket deprimerad over alla tidiga morgnar dock. Funderade ett ogonblick pa att ta livet av mig nar Anne vackte mig 8 imorse for att ga upp till traningen. Och imorgon ska jag upp vid halv 7!!! Far se hur det ska ga. Kan behovas MYCKET motivation. Far typ gora en lista over anledningar att fortsatta leva som jag kan lasa om morgnarna, innan jag bestammar mig for att kvava mig med mitt stora mjuka tacke.

Okej, nu lite pics till er:

Har ar alla innan dansen i fredags. Snattaren ar tjejen bredvid mig i gratt. I fortsattningen ska jag halla storre avstand an i bilden.


Alyssa och jag i Seattle.

Tack for alla mail och kommentarer, svarar sa snabbt jag hinner! :) Och Thomas, du kan sakert bli utbytesstudent. Det ar ett skont break fran alla kreativa tankar, fast det lat ju bra som du fixat allt :)

Saknar er, PUSS <333

8 kommentarer:

  1. Anonym sa...

    Vilket drag!!
    Tur att du tycker att stjäla inte är ok. Värre med rökat,kan man bli passiv marijuana rökare? Kan man det då ska du ut o löpa o rensa lungorna "every morning". Att stiga upp som folk i allmänhet taggar idrottslivet. Nästa år springer du Tjejmilen med Malin o tusentals andra.var som alltid varit så går allt bra.
    Kram mormor  

  2. Anonym sa...

    euw, vilken tattarbrud, watch your purse sweeite :) Puss <3  

  3. Anonym sa...

    lol@drama!  

  4. Anonym sa...

    kul att du får nya kompisar fort. ar hon Ari schysst annars da? fick ni några coola bilder pa Bumbershoot?
    ha de//brosan  

  5. Anonym sa...

    IDA KOLLA MAILEN ! jag skicka värsta långa till dig i förrgår :)  

  6. Anonym sa...

    Tja Ida.
    Lady Gaga spelade i Stockholm i helgen, hon har ju bara gjort en låt själv (just dance) med den platsade på Tv4as Sommarkrysset iallafall. Jag kan uppdatera mormors kommentar med att Malin inte springer tjejmilen nästa år, jag har utmanat henne på Lidingöloppet och det är det hon skall lägga krutet på.
    Det är bra att du får en genomgång av fotbol av Hunter, cool sport som jag följde hela säsongen när jag va på Hawaii. Gå och kolla på en match om du får tillfälle(o lust), det är nog ett j-a tryck.
    Ha det gott....Yo quiero Taco Bell/Mathias med familj
    Ps. Jag rensade avloppen idag.....niceDs.  

  7. Anonym sa...

    hej dottern min
    vilken tur att vi har förvarnat familjen om att du är morgontrött.
    Finns mjukare sätt att vakna på än jogging men det kanske bara är att gilla läget om det är den nya rutinen. Har du hunden med på morgonjoggingen?
    Ser att tavlan som är bakom ert tjejfoto är samma som du har på ditt rum, har de Ikea i närheten?
    Du verkar ha träffat många blivande kompisar och vissa får du hålla avstånd till...........
    Ser framemot att höra ifrån dig snart och höra vad du tycker om yogan.
    Många kramar/mamma  

  8. Anonym sa...

    hej där! va kul att du har det bra och va nice med original starbucks^^  


Blogger Template by Blogcrowds


Copyright 2006| Blogger Templates by GeckoandFly modified and converted to Blogger Beta by Blogcrowds.
No part of the content or the blog may be reproduced without prior written permission.