Thanksgiving

Den har veckan har gatt jattefort. Var bara Mandag och Tisdag och sen early release (har dom en gang i manaden, alla lektioner ar 20 min sa slutar skolan 10.30) idag. Kinda nice. Nu ska vi aka till Seattle for Thanksgiving med tjocka slakten. Har aldrig traffat dom forut, sa ska bli kul att se vad for typer dom ar. Sen ska vi shoppa ihjal oss ocksa, kommer vara massa rea nu runt Thanksgiving. Sweeeeeeet.

Upptackte igar att jag har fatt muskler! YAY! Det ar nog allt springande och gymmande (gar pa gymmet med Deanna & Claire) som har gjort det. Gymmet ar faktiskt kul, alla viktmaskiner ar min favorit. Kan tyvarr inte gora dom sa mycket, for vill ju inte se ut som Coach Mac. Nu har jag liksom grymt heta muskler, inte fula, och det ar ju alltid bra liksom.

Kan upplysa er om att Washington ar en bra stat. Forst nar jag horde att jag skulle bo har tankte jag att det skulle bli grymt kallt. Men nej da. Det ar minsann December om 3 dagar, och anvander folk jackor annu?? NEJ. Det ar fortfarande typ 15 grader ute, sa att ga till skolan i jeans och troja ar inget problem so far. Thank God.

Eftersom jag ar sa amerikansk nu sa ska jag passa pa att tacka Gud for denna sang.


Eftersom mitt eget inlagg var flummigt och holl fylleniva har vi idag en gastbloggare:
Hejda ya'll.. Det har Connor! Ida sotnos ar bra i Bellingham!

7 kommentarer:

  1. Anonym sa...

    kul med en gäst bloggare, släpp inte fram Ann till tangenterna bara känner mig orolig för hennes ordförråd. pratade med morfar i går han hade regn och 10 gr så det verkar likt ditt klimat. han hälsar så mycket till dig och hoppas att du har det bra. Vi har haft kallt och snö men idag är det slask och halt. Jag tror att de på sjukhusen kokar gips i stora kastruller idag. Jag mailar igen och sen kan vi chatta på söndag?
    Hälsa alla från oss i Sverige  

  2. Anonym sa...

    Det var mamma som skrev föregående  

  3. Anonym sa...

    Du får ta och lära Connor den korrekta användningen av det svenska språket.  

  4. Anonym sa...

    På lördag samlas familjen taikon på ärtsoppa o punch, alla veklingar får mos o korv. Torres får det största benet från affären, hur det blir sen är svårare fråga. Ante o Matti ska på rock and roll resten är också en svårare fråga.
    Tö i dag inga 15 grader utan slask o vägsalt,typiskt Sverige.
    Muskla pådig du så du kan stila på Hökmossen i sommar. Nu inväntar vi det stora decembermörkret med brasa o många ljus, Ljusbranchen måste vara lönsam även i lågkonjunktur.Kram  

  5. Anonym sa...

    Bra med "early release", ska införa det på Scania :-).

    Du får rapportera hur tjock släkten är i Seattle, kommer Agnes med så du kan träna din svemska+ Är orolig att du tappar och kommer efter dina jämnåriga nykvarnare...  

  6. Anonym sa...

    Btw, Akala är väl inte så amerikanskt?
    Grime rap från London, ju. ;))  

  7. Anonym sa...

    Åh :D jag älskar connors svenska :D honom vill vi se mer av!  


Blogger Template by Blogcrowds


Copyright 2006| Blogger Templates by GeckoandFly modified and converted to Blogger Beta by Blogcrowds.
No part of the content or the blog may be reproduced without prior written permission.