HEJDÅ SVERIGE!

Nu har min sista vecka i Sverige gått.. Åker till New York idag, om ca 15 timmar. Känns sjukt overkligt, supernervöst och skitkul. Har panikpackat hela dagen idag, tror hälften är onödiga saker, men whatever, det är ju så jag är.. Släpar alltid med mig ett ton i onödan.
Sista veckan i Sverige har verkligen varit grym, har haft så kul hela tiden. Har hänt massa saker, och vart med alla underbara massor.. Kommer verkligen sakna er allihopa!
Har sagt hejdå till alla i försig, lite mindre kul det.. Men det känns så overkligt så det är svårt att verkligen säga hejdå på riktigt. Har fått massa fina presenter också, verkligen gulligt. Fick berlocker till mitt Thomas Sabo armband, Swatch armband, massa foton, supergulligt first aid kit med svenskt godis, älg och foto på kungafamiljen :D haha, sen skivor av boysen (ni vet precis vad jag vill ha :D ) kalender och kollage med massa bilder med kompisar, och ett jättefint album av Elin <3 Ska kolla på mitt kollage och i mitt album när jag är ensam i USA och längtar efter mina sötnosar. Tack så mycket :D
Tack alla som gjort min sommar så kul och minnesvärd, kommer sakna er!


Mina boys <3


plus Erik <3

Och mina pärlor!



Älskar dig Caroline, du är min äldsta kompis <3


Sist men inte minst ELIN <3

Du vet att du är allt, utan dig vore jag inget. Älskar dig mest <3


Remember me darlings.







6 kommentarer:

  1. Anonym sa...

    DU ÄR MIN BÄSTA VÄN OCH JAG ÄLSKAR DIG MEST!!!! <3  

  2. Anonym sa...

    Ahahaha, tack för den bilden hörru! Ser knappt bonnig ut.
    Puss  

  3. Anonym sa...

    Good luck!  

  4. Anonym sa...

    Du är min älsta vän och jag älskar dig! <3 Kommer sakna dig massor! <3  

  5. Anonym sa...

    Fungerar din engelska i New York?  

  6. Anonym sa...

    Så jävla avundsjuk så du anar itne! Hoppas du har det bra där borta gumman. vi hörs (: <3  


Blogger Template by Blogcrowds


Copyright 2006| Blogger Templates by GeckoandFly modified and converted to Blogger Beta by Blogcrowds.
No part of the content or the blog may be reproduced without prior written permission.