Tallin

Well, nu har jag vart på kryssning. Askul, paaaarty :D Men som vanligt, med min smidighet och diskretion, så lyckades jag göra bort mig. Var med mamma och Carro i tax freen bland godiset, och det var seriöst hur mycket som helst.
Mamma: Vad sugen man blir när man ser allt godis...
Jag (håller inte med och försöker komma på motsatsordet till "sugen"): Nej asså jag blir AVSUGEN när jag ser allt godis!

Köpte en grym skinnjacka i Tallin också ;D Så nu är jag fattig. Men lycklig. Hoppas på iskall höst NU. Lite jackväder skulle sitta fin-fint.

2 kommentarer:

  1. Anonym sa...

    3Hahah! det var fan skit kul! hade as kul med dig gumman <3  

  2. Ida sa...

    ja haha :D naw, va bra! hade grymt kul med dig med söt<3  


Blogger Template by Blogcrowds


Copyright 2006| Blogger Templates by GeckoandFly modified and converted to Blogger Beta by Blogcrowds.
No part of the content or the blog may be reproduced without prior written permission.