washington! :)

Nu ar jag framme i Bellingham! Akte fran New York igar, sa gick upp vid typ 5. Sen flog jag till Seattle tillsammans med Peder, Daniel, Lola, Ellie, men vi fick inte sitta tsm pa flyget sa hade egentligen inte sa mycket gladje av det. Sen vantade vi i Seattle och malade upp hemska senarion om hur det skulle vara att traffa familjen, haha. Planet till bellingham tog bara 20 min och var det minsta plan jag flugit med. Asliten flygplats med, kom direkt ut till ankomsthallen och bagagebandet som var i samma stalle.

Well, Wicknicks ar jattesnalla alla fall :) Haha, jag gillar Fred (vardpappa). Vi gick fram till en Jaguar pa flygplatsen, och jag ba: wow, that's your car? Han ba (helt vanlig ton): Oh yeah, that's my toy. Hahah oh well...
Alla vart superglada over sina presenter, och huset ar jattefint! Hittar inte riktigt overallt an dock, korridorer och dorrar overalllt tycker jag. Mitt rum har storsta skonaste sangen ever, och en enorm garderob :D Loves it people. Engelskan ar inte sa svar som jag trodde, fattar vad dom sager och sa. Ibland pratar de ganska fort dock, men jag vanjer mej val.

Enda daliga so far ar att jag spyr pa amerikansk mat. Har hittils atit hamburgare, bagel med ost, och supersockrad yoghurt och det ar inte gott. Eller alltsa, det ar inte ackligt, men ni vet ju hur jag spyr over fet mat.

Vi akte till skolan och kollade idag ocksa, det ser jattefint ut :D den ar stoooor dock, lar ga vilse rejalt. Nu har Connor och Fred akt pa sin vandring, tycker mkt synd om dom som gick ivag med vaskor pa typ 35 pounds. Sa vi far girls weekend har, ska till skolan och registrera mig pa fredag tror jag, och sen shoppa nagon dag. Pa mandag borjar Cross Country traningen med, men folk sager att det ar ganska avslappnat sa det ska nog ga bra! Alyssa och jag ska ut och springa runt sjon nan dag dock, som uppvarmning. Nu maste jag ga, ni far ha det sa bra!

Miss you, puss pa er

6 kommentarer:

  1. Anonym sa...

    FIRST!
    Trist att åka från New York. Du skulle bott där istället!
    Skriver ifrån Naturkunskapen. ^^
    Hade bra, puss :)  

  2. Anonym sa...

    Åh det låter bra sötis, JAG SAKNAR DIG! behöver dig här men jag hoppas verkligen du får det jätte bra, älskar dig mest <3  

  3. Unknown sa...

    älskar att läsa din blogg XD! du kanske kan ladda upp bilder på hur det ser ut i huset, hade vatt kul att se!  

  4. Anonym sa...

    Vilken start på året att bli hämtad med Jaguar! Man blir lite avundsjuk. Men du, svenska potatisar är inte så dumt eller....
    /dad  

  5. Anonym sa...

    Vilken bra start du har fått. Nu har du världens chans att visa upp det svenska köket. Du är ju duktig på att laga mat och det verkar finnas behov av variation.
    Kramar mamma  

  6. . sa...

    Hej Ida :)
    Woho, tur att din Cross Country traning ar avslappnad, har i Lennox, SD sa tranar vi tva ganger om dagen 6 dagar i veckan - sa jag ar allmant slut pa kvallarna! Hoppas allt ar bra!

    Kram :)  


Blogger Template by Blogcrowds


Copyright 2006| Blogger Templates by GeckoandFly modified and converted to Blogger Beta by Blogcrowds.
No part of the content or the blog may be reproduced without prior written permission.