Let's go hoe

Idag har jag bakat två cheesecakes tills släkten kommer och säger hejdå imorn :) Riktigt fina vart dom. Sen har jag, hör och häpna, PACKAT! Aa minsann, efter massa halvdanna försök har jag nu fyllt första väskan. Har packat alla snowboardgrejer och vinterkläder typ. Imorn lär det väl bli att packa alla kläder, skor och väskor... Det lär bli lite svårare det. Det jobbiga med att packa är att eftersom jag vill ha med de snyggaste kläderna, blir dem halvdanna kvar. Alltså får jag gå i tråkiga kläder i tre dagar nu. Hmmmm.

Idag fick jag mail av Anne (min värdmamma) med bilder från deras semester :D De såg riktigt snälla ut, haha. Har ju aldrig sett nån bild på föräldrarna förut, bara sett Connor och Alyssa. Men nu vet jag att de inte är nåra galningar alla fall! Ska på nåt sätt få fram tuggtobak till Fred (värdpappan) också.. Får gå och fråga på ICA, aldrig hört talas om märket han ville ha.. Well well.

Borde egentligen sova, men skyller på att jag anpassar mig till USA tid. Haha right.

4 kommentarer:

  1. Anonym sa...

    thanx, älskar mina systrar. å jäklar va bra att du har packat nu, jag måste börja ordentligt NU, kram  

  2. Anonym sa...

    wie u go girl! jag packar just nu, går så trögt XD  

  3. Anonym sa...

    ja packa suger apk** hehe. haha men eller hur! vi startar ett företag som hyr ut personal packers! haha;)  

  4. Anonym sa...

    säg inte de ;) även om dom ser snälla ut på bilden behöver dom inte vara de :O haha men nu vill jag inte förstöra stämmingen men bara så att du tänker på de :P hehe dom har skit konstiga märken på snus där borta över bölen ^^  


Blogger Template by Blogcrowds


Copyright 2006| Blogger Templates by GeckoandFly modified and converted to Blogger Beta by Blogcrowds.
No part of the content or the blog may be reproduced without prior written permission.