Shopping

Hi folks :)

Jag gillar att ha killfritt hus, maha. Igar var vi i ett mall (shoppingcenter) som heter Alderwood och shoppade, och idag var vi i Bellinghams mall, och sen i Fairhaven som ar en stadsdel med mer smabutiker. Du skulle ha gillat det mamma. Jag och Alyssa har kommit pa att Sverige ar fore USA i mode, konstigt nog eftersom vi far modet fran bla am kandisar..? Men hur som helst sa borjar leggings och stuprorsjeans just komma hit, sa har inte vetat hur jag ska kla mig typ. Men har bestamt mig for att anpassa mig lite, sa kopte tva par jeans idag, dock stupror :D Fina saker, valdigt tighta ocksa. Sa kan inte ata amerikansk mat och ga upp i vikt. Marks direkt. Alskar amerikansk shopping, det ar sa billigt! Bada mina jeans kostade liksom 30 dollar var, och det ar normalpris. Hade jag fatt jeans for typ 180 spann i sverige hade det varit arets fynd. Well I like it.

Vi hamtade ut min nya mobil i mallet idag med :) Anne skulle fa en gartis som tillhorde deras system, sa har en LG Chocholate nu, turkos :D Da far man gratis sms, fast inte till Sverige tror jag. Mitt nya nummer ar: +13602962120
RING ELLER MESSA INTE PA MITT GAMLA, kommer inte anvanda det!

Idag var jag, Anne och Alyssa i skolan ocksa. Mitt schema kommer va:
Spanish
Interior Design
Web Design
Honors English
US History
Yoga

Har inga kommenater angaenda yogan.. Haha, nej men 6th period hade bara massa trakiga pluggiga amnen, sa tog yoga. Det var liksom yoga eller Anastromy. Blir bra uppvarmning infor Cross Country med, som ju ar direkt efter skolan.
Nasta termin skulle jag ha typ Creative Writing (egentligen en senior klass men jag fick dispans for jag ar sa duktig, mohaha), Marketing, typ gora en produkt och marknadsfora den, plus sen Health. Kanske kommer andra det da, men ar sa nu alla fall. Jag vet pappa, men de hade inte Speech, var for fa intresserade elever for att klassen skulle starta. Men lar fa gora presentetioner however, kommer nog inte undan det ska du se. Igar var jag och Alyssa med Jordyn, granntjejen, hon ar riktigt schysst :)

Har ar lite bilder till er:



Mitt rum :) Jag vet det ar tomt, har inte hunnit inreda sa mkt annu. Notera vad som hanger ovanfor sangen dock!!



Huset



Shopping! Alyssa provar en Jump Suit och jag amerikaniserar mig. Vi kopte inte nagon av outfitterna dock, men det va kul, haha.



Skolan. Superfin och superstor. Kommer va vilse. Men men det ar lange kvar dit, den dagen den sorgen.

Haha, jag alskar era kommentarer :D Later bra att ni kollar min blogg fran naturkunskapen, har inte for hemskt gymnasie att komma hem till da! Hander sa mkt jag skulle vilja beratta om, men har inte tid eller space (skulle va milslange inlagg) sa ni far noja er med ett utdrag :D

Puss pa er, hoppas ni har det bra :)


(Mamma: har du kopt sex and the city boxen??? Maaaaah jag ar avundsjuk
Anna: vem e du (som skrev att du gillar min blogg)? Tack foresten :) Ville lasa din, kom inte in pa den nar jag klickade pa lanken dock)

6 kommentarer:

  1. Anonym sa...

    Underbart att du skrivit.
    Jag sitter uppe nu innan jag ska lördagsjobba och läser. Du verkar vara på god väg att fylla din stora garderob.....
    Kram mamma  

  2. Anonym sa...

    Hej Ida!Har just läst ditt senaste .Det ser ut som om du har det riktigt super!Vad glad jag blir!Din far och jag har varit ute på en fin Smålandsmorgon,men vi blev utan jaktbyte.Ha en jättefin fortsättning!/G-pa  

  3. Anonym sa...

    Åh, vad roligt att ha interior design som ett ämne i skolan! Blir riktigt avis :) haha  

  4. Unknown sa...

    hihi, jag är anna jag XD min blogg är www.annaringbys.blogg.se
    kul att du ladda upp bilder, ha det bäst !  

  5. Anonym sa...

    Ååh tavlan! då kommer du aldrig glömma oss. Du verkar ha det så himla kul gumman och jag hoppas du har det lika kul hela tiden!
    Gud vad kul att du blir en sport nörd! Me LIKE!
    pussssssssssss <3  

  6. Anonym sa...

    Sjukt najst hus ju !!! :O  


Blogger Template by Blogcrowds


Copyright 2006| Blogger Templates by GeckoandFly modified and converted to Blogger Beta by Blogcrowds.
No part of the content or the blog may be reproduced without prior written permission.