New York baby!!

Nu ar jag i NY! :D WOOHOO! Det ar varmt, och riktigt najs :D

Forst traffade vi alla pa Arlanda, sa man flog tillsammans med de andra fran Explorica. Jag fick sitta med tva kineser forst, men bytte sa jag fick vara med de andra. Alla hade TV i stolsryggen framfor, sa jag sag What happens in Vegas och Narnia, haha. Sen spelade vi negerpresident och typ halvsov. Det gick alla fall ratt sa fort, kandes inte som 8,5 timme direkt. Sen flog vi in over Manhattan och det ser riktigt grymt ut ovanifran!

Idag har vi varit inne i stan, vi sag bla Rockafeller Center, Empire State Building, gick i Central Park, kollade pa Times Square osv :D Sen shoppade vi lite, gick typ igenom hela stan for att komma till Macy's kandes det som. Jag och Lola sprang runt overallt och letade efter I love NY trojor, tillslut hittade vi dem perfekta vid Times Square :D Ni far kolla bilderna!

Hotellet ar alla fall asfint, jag och Lola delar rum och sangarna ar lovely. Hoppas jag far en likadan hos tha Wicknicks. Nu ska vi snart ata middag, sa ska bara ladda upp lite bilder nu sen maste jag ga.

Hoppas ni har det bra, det har jag! :D




Till Oscar, hittade en affar pa tva vaningar med bara m&ms!


Till Elin & Johanna: Gissa vad vi sprang pa om inte huset dar dem bor i Vanner!


Kolla in NY, har ar jag!!! :D



PUSS PA ER

8 kommentarer:

  1. Anonym sa...

    Bättre blogg än din rumskamrat i alla fall! xD
    Verkar vara åsm!  

  2. Anonym sa...

    Jag saknar dig baby <3  

  3. Anonym sa...

    AAAAAH! Usch vad avundsjuk jag är! Du kommer ju ha så grymt kul där :D Åhhh, vänner vänner vänner<3333 tack Ida :D  

  4. Anonym sa...

    Sweeeeet!  

  5. Anonym sa...

    Uppdatera mera, sjukt spännande!!  

  6. Anonym sa...

    m&m's sweet:O kul att ni fick ett bra hotell men fanns det inga bilder på det? ser fram emot fler rapporter=)
    peace out \m/
    //brorsan  

  7. Anonym sa...

    När jag ser dina bilder måste jag erkänna att igår såg jag 2 avsnitt av Sex in the city. Tänkte på dig då och undrade om du gått just där.... Ser framemot att höra mer Kram mamma  

  8. Anonym sa...

    Bra grejer.  


Blogger Template by Blogcrowds


Copyright 2006| Blogger Templates by GeckoandFly modified and converted to Blogger Beta by Blogcrowds.
No part of the content or the blog may be reproduced without prior written permission.