This is the sound of freedom

Idag har jag städat ur hela mitt rum. Mycket duktigt om jag får säga det själv. Om någon inte vet det så har jag världsrekordet i att skjuta upp saker och ting, så har gått runt och sagt: seeen, nån dag! i ja, jag vet i hur länge. Men nu gjorde jag det! Det var plågsamt, svettigt och brutalt, men nu såhär i efterhand så känns det bra. Hittade massa skräp, typ dagböcker och snygglistor från lågstadiet, hahaha. Det var lite kul, saker förändras kan man ju säga...

Nu är det inte länge kvar tills jag åker till USA alla fall.. Närmare bestämt 8 dagar. Måste börja packa. Nån gång. Ska nog börja med packlista först. Sen.

3 kommentarer:

  1. Anonym sa...

    Det är den sjunde nu, och du åker den sextonde. Jag vet inte riktigt hur du får det till åtta dagar?  

  2. Anonym sa...

    haha grattis till städningen;)  

  3. Anonym sa...

    hallå fröken. jag har fått familj n ;) PUss  


Blogger Template by Blogcrowds


Copyright 2006| Blogger Templates by GeckoandFly modified and converted to Blogger Beta by Blogcrowds.
No part of the content or the blog may be reproduced without prior written permission.